czwartek, 21 marca 2013

Jestem w szpitalu, szmaty wykryły u mnie koszmarną bakterie atakują nerki. Nie wiadomo kiedy wyjdę . Jedynym ratunkiem jest komputer i internet , pomocy.


niedziela, 10 marca 2013

Siema rodzinko:)
Dawno nie wchodziłem na blg ale to przez problemy osobiste :)
Teraz będę starał się codziennie wchodzić na niego aby dzielić się z wami moimi przeżyciami. 

sobota, 2 marca 2013

Miłość

to już chyba 6 wpis, jaki ja krejzi. Dziś dowiedziałem się co to jest miłość. Zazdroszczę wszystkim którzy są z kimś albo mają ukochaną osobę. Ja dziś taką straciłem, narobiła mi nadziei, a od jej koleżanki dowiedziałem się że kręci z kimś innym. Oczywiście się wszystkiego wyparła i powiedziała że traktuje mnie jak przyjaciela. Miło co nie ? Na razie dam sb spokój z tym blogiem z 2 powodów :
1. brak komentarzy
2. Muszę ogarnąć i przemyśleć tą całą akcję.
 Odmeldowuję się - Narazka

czwartek, 28 lutego 2013

Przystojna

Jezu ten świat schodzi na psy. W naszej gimbazie jest taka jedna dziewczyna z pierwszej klasy która uważa się za the best. Raz na korytarzu przechodząc machnęła włosami i powiedziała "Ale ja jestem przystojna".
czy wy też uważacie że to chore? No nic najwidoczniej i takich idiotów świat potrzebuje. Jeśli też takie odpały macie w swoich szkołach będę wdzięczny o komentarz :D

poniedziałek, 25 lutego 2013

Pierwszy dzień po feriach.

Oczywiście dziś musiała zacząć się ta szkoła.Tematem dzisiejszych durnych była moja fryzura. Koszar. Jakby Ci idioci nie mogli zrozumieć, że męższczyzna może mieć grzywke. Zero rozumu oraz tolerancji. Od razu wyzywają od gejów i pedałów. Żałosne.

sobota, 23 lutego 2013

24.02.13

Jest noc. Wszystko staje się ponure i tajemnicze, wokół mnie tylko 4 ściany i myśl czy warto jest przyjaźnić się z kimś kto oszukał Cię i zdradził, a na dodatek uważa że nic się nie stało. Przecież jakoś się pozbieram, ona zdąży z nim zerwać i wszystko będzie jak dawniej. Jak kurwa ma być wszystko jak dawniej, skoro moja przyjaciółka chodzi z kolesiem którego nie cierpię przez to jak zranił ją jeszcze wcześniej. A jak ty byś się zachował/a. Pisz w komentarzach.

Przyjaźń

Jak byście się poczuli jeżeli wasza najlepsza przyjaciółka którą znacie od 6 lat nie powiedział wam o tym że chodzi z typem którego serdecznie nienawidzę. Odpowiedzi w komentarzach proszę

23.02.13

Jest sobota, za oknem wielka brzydka chlapa, jedynym ratunkiem jest to że mam ferie.
Jestem w pierwszej klasie gimnazjum, czuję się w nim jak w jakieś durnej dżungli- żyjesz dopóki nikt nie zjebie ci reputacji i oceny społecznej, koszmar.
Co do klasy też można mieć wiele życzeń :

  • koledzy : banda niedojrzałych oszołomów i pustaków, myślą że jak komuś nawrzucaja to są kimś.
  • koleżanki: Ciche, częsty brak poczucia humoru, zapatrzone w naukę.
Oszaleć można, jedyną rzeczą dzięki której JESZCZE nie zwariowałem w tej szkole to grupka znajomych z którą codziennie przerwie przesiaduje z nimi na korytarzu pod kaloryferami. To dzięki nim mam ochotę przychodzić do szkoły.
Odnośnie nauczycieli to większość z nich jest nawet spoko, choć są i takie mendy aspołeczne. Walą jakimiś nędznymi suharami na lewo i prawo i uważają że są COOL jak to powiedziała baba od gegry.